Новини

13 Листопада 2025

13.11.2025 р. було проведено нараду викладачів загальноосвітніх дисциплін. Розглянуто декілька питань, але в пріоритеті було обговорення питання якості освіти та потенціал STEM-підходу на уроках природничо-математичного циклу.

 1 Знімок екрана 2025-10-27 140350

 

13.11.2025 р. було проведено нараду викладачів загальноосвітніх дисциплін. Розглянуто декілька питань, але в пріоритеті було обговорення питання якості освіти та потенціал STEM-підходу на уроках природничо-математичного  циклу.  У сучасному світі проблема якості освіти - одна з найактуальніших. Великим чинником її забезпечення є особистість педагога. До нього завжди висувалися високі вимоги щодо професійної компетентності й фахової майстерності, а особливо сьогодні - в час значних змін у системі освіти. Ці зміни вимагають від викладачів  переорієнтації на сучасні інтерактивні технології, атмосферу співпраці та формування партнерських відносин між педагогами й учнями. STEM-підхід на уроках природничо-математичного циклу (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – це інтегрований підхід, який об'єднує науку, технології, інженерію та математику для вирішення реальних проблем, розвитку критичного мислення, креативності та практичних навичок, використовуючи проектно-орієнтовані методи, дослідження та командну роботу, щоб підготувати учнів до викликів 21 століття.  Інноваційна модель розвитку суспільства потребує висококваліфікованої робочої сили, професійно мобільних, конкурентоспроможних працівників.


Знімок екрана 2025-10-27 140240 1 Знімок екрана 2025-10-27 140317 1
 Знімок екрана 2025-10-27 140350  Знімок екрана 2025-10-27 143318