Новини
13.11.2025 р. було проведено нараду викладачів загальноосвітніх дисциплін. Розглянуто декілька питань, але в пріоритеті було обговорення питання якості освіти та потенціал STEM-підходу на уроках природничо-математичного циклу.

13.11.2025 р. було проведено нараду викладачів загальноосвітніх дисциплін. Розглянуто декілька питань, але в пріоритеті було обговорення питання якості освіти та потенціал STEM-підходу на уроках природничо-математичного циклу. У сучасному світі проблема якості освіти - одна з найактуальніших. Великим чинником її забезпечення є особистість педагога. До нього завжди висувалися високі вимоги щодо професійної компетентності й фахової майстерності, а особливо сьогодні - в час значних змін у системі освіти. Ці зміни вимагають від викладачів переорієнтації на сучасні інтерактивні технології, атмосферу співпраці та формування партнерських відносин між педагогами й учнями. STEM-підхід на уроках природничо-математичного циклу (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – це інтегрований підхід, який об'єднує науку, технології, інженерію та математику для вирішення реальних проблем, розвитку критичного мислення, креативності та практичних навичок, використовуючи проектно-орієнтовані методи, дослідження та командну роботу, щоб підготувати учнів до викликів 21 століття. Інноваційна модель розвитку суспільства потребує висококваліфікованої робочої сили, професійно мобільних, конкурентоспроможних працівників.
| |
|







